Дата народження: 19 квітня 1979 р.; Освіта: вища; ВНЗ: Дніпропетровький національний університет О.Гончара (2002 р.); Спеціальність за дипломом: географ-викладач; Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Дистанційне навчання 9 клас


Тема: Сільське господарство світу. Рослинництво.

1.Перегляньте відеоурок







Тема: "Металургійне виробництво України"


Доброго дня, шановні батьки,  та учні й учениці! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання.

Отож, пропонуємо вам заняття на тему "Металургійне виробництво"

Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідні параграфи  підручника (№24№25).

2. Перегляньте відеофрагменти 

3 Виконайте вправи.

https://learningapps.org/6402276
https://learningapps.org/9665329


4. Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа 24, 25.

Успіхів вам!  Сподіваюсь, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи!

Тема уроку: «Транспорт України»


Виконайте наступні завдання:
1. Перегляньте відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs – Транспорт України
https://www.youtube.com/watch?v=GrVdVMXb_TU – Залізничний транспорт, його роль у перевезенні вантажів
https://www.youtube.com/watch?v=dU7_CoMXTx0 – Автомобільний транспорт
https://www.youtube.com/watch?v=V2i7kmCtDDg – Значення транзитних перевезень
https://www.youtube.com/watch?v=-SUfBasfe0k – Коли запрацює річковий транспорт в Україні
2. Опрацюйте параграф 38-39 підручника.
3. Знайдіть та запишіть поняття «малий каботаж», «великий каботаж» та наведіть письмові приклади малого та великого каботажу.
4. За допомогою інтернет-ресурсів з’ясуйте, що перевозять трубопроводами «Тольятті – Горлівка – Одеса» та «Калуш – Тисауйварош».
5. Дайте письмову відповідь на питання.
Які міжнародні транспортні коридори проходять територією України? Яку роль вони у зовнішніх економічних відносинах країни вони відіграють?



     Тема «Транспорт світу» 


Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграф 40  підручника 
2. Перегляньте презентацію:
https://www.youtube.com/watch?v=1QBSn7EXsXo – Транспорт світу
3. Ознайомтеся із статтею «Застосування «зручного прапору»
Випишіть у зошит визначення поняття «країна зручного прапора», переваги, якими користуються власники суден під «зручним прапором» та найбільші країни, які пропонують «зручний прапор».
4. Запам "ятайте:
а) країни із найбільшою протяжністю швидкісних залізниць: Китай, Іспанія, Японія, Франція, Туреччина, Німеччина.
б) найважливіші судноплавні річки: Міссісіпі, Дунай, Волга, Парана, Амазонка, Рейн.
в) найбільший річковий порт світу – Дуйсбург.
г) найбільші морські порти: Шанхай, Сінгапур, Роттердам, Гонконг, Шеньчжень, Пусан.
ґ) найважливіші судноплавні канали: Суецький, Панамський, Кільський.
д) найбільші аеропорти-хаби: «Хартсфілд-Джексон», «Хітроу», «Шарль-де-Голль», «Рейн-Майн».
5. Дайте короткі  устні відповіді на питання, користуючись підручником, інтернет-ресурсами.
а) Країна світу із найрозвинутішою мережею автомобільних доріг. 
б) Запишіть три морські порти Азовського моря.
в) Вкажіть три найбільші судноплавні канали світу.
г) Країна світу із найбільшою густотою залізниць.
ґ) Запишіть три міжнародні аеропорти на території України.
д) Вкажіть три країни світу із найбільшим торговельним флотом.
е) У якій області знаходиться залізничний вузол Новоград-Волинський?
є) У якій області знаходиться залізничний вузол Куп’янськ?



Тема " Значення електроенергетики. Типи електростанцій, основні чинники їх розміщення"

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграфи 23, 24  підручника.

5. Розгляньте схему



6. Виконайте вправи


 Тема «Виробництво продуктів харчування у світі»

1. Опрацювати параграф 36, 37
2. Випишіть тези «Особливості розвитку харчової промисловості у світі»
3. Глобалізація - перетворення певного явища на світове, планетарне, те, яке стосується усієї Землі.
Спробуйте визначити переваги та недоліки глобалізації у харчовій промисловості світу.
4. Встановіть відповідність між ТНК, продукцією та містом України.
Прочитайте на сайтах даних ТНК їх спеціалізацію.


5. Випишіть із підручника країни-експортери та імпортери харчової продукції.
Порівняйте список цих країн. Чому проявляється така відмінність?
6. Виконайте завдання:
Встановіть відповідність між країною та її харчовою візиткою.


1. Вино, сир, паштет, морепродукти                        А Італія
2. Вино, сир, спагетті                                                  Б Ісландія
3. Пиво, ковбаса, бекон                                              В Німеччина
4. Сир, шоколад, кава                                                Г Франція
5. Масло, сир, шинка                                                 Д Данія
6. Рибні консерви                                                        Е Болгарія
7. Овочеві консерви                                                   Ж Швейцарія


7. Встановіть відповідність між традиційною стравою, її назвою та здогадайтесь для якої країни  вона характерна. Чим пов’язані ці країни?



Тема уроку: «Харчова промисловість України»

Виконайте наступні завдання:

1. Перегляньте відеофрагменти   «Харчова промисловість України»
ü       Виробництво харчових продуктів в Україні
 Борошномельно-круп’яна, хлібопекарна та макаронна галузі.
 Макаронна галузь
 Цукрова промисловість
 Олійно-жирова промисловість
 Крохмале-патокова промисловість
https://youtu.be/FX4-qSZuEjM
 Виноробна та спиртова промисловість.
 Виробництво безалкогольних напоїв
 Молококонсервна галузь
 М’ясна промисловість
 Рибна промисловість
ü            Харчова промисловість світу
ü          Виробництво продуктів харчування у світі

Завдання для перевірки
1.  Тести Харчова промисловість України та світу (переслати результати на Вайбер)
2.  Сполучить картки-країни із зображенням їх експортної продукції харчової промисловості.
https://learningapps.org/7682967




Тема уроку: «Торгівля в Україні. Світовий ринок товарів та послуг»

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф  41, 42  підручника 

            2. Додатково опрацюйте опорно-ілюстративну схему (додається).

            3. Перегляньте презентації та відео до уроку:
Світова торгівля

Торгівля в Україні

- Що таке зона вільної торгівлі?
- Як влаштований Європейський союз?
- СОТ як джерело інформації. Як захищати свої інтереси в рамках СОТ

4. Запишіть у зошит основні показники зовнішньої торгівлі:
а) експорт – це …
б) імпорт – це …
в) торгівельний баланс – це …

5. Заповніть у зошиті таблицю, користуючись інтернет-ресурсами та параграфом підручника.
Найбільші торговельно-економічні організації світу
Назва організації
Штаб-квартира
Країни, які входять
Мета діяльності
Світова організація торгівлі (СОТ)

160 країн світу

Європейський Союз (ЄС)



Північноамериканська угода про вільну торгівлю (НАФТА)



Асоціація держав Південно-Східної Азії (АСЕАН).







Тема «Туризм у світі та Україні»


Виконайте завдання:
      1. Опрацюйте параграфи  підручника 
      2. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=sOhjciFJw34 – Внутрішній туризм в Україні
    3. За допомогою тексту підручника заповніть схему.

                                 
Види туризму



За географічною ознакою
Залежно від головної мети подорожі
//





Чинники розвитку туризму:
а) Рекреаційні ресурси –
б) Культурна спадщина –
в) Туристична інфраструктура –

5. Дослідіть за допомогою інтернет-ресурсів складові рекреаційно-туристичного потенціалу туристичних районів України. Результати роботи занесіть до таблиці.
Туристичний потенціал України

Назва району
Географічне положення
Найвідоміші природні об’єкти
Найвідоміші культурно-історичні об’єкти
Види туризму
Карпатський




Поліський




Подільський




Київський




Харківський




Дніпровсько-Донецький




Причорноморський





6. Дайте короткі письмові відповіді (2-3 речення) на питання.
а) Які функції виконує Всесвітня туристична організація?
б) Які країни світу є найбільш популярними серед туристів та отримують найбільші доходи від розвитку туризму.
в) Назвіть основні туристичні регіони світу. Поясніть, чому Європа утримує провідні позиції в міжнародному туризмі?

        7. Виконайте інтерактивну вправу
- Мальовнича Україна
https://learningapps.org/9218836

Комментариев нет:

Отправить комментарий

З початком повномасштабного вторгнення життя в українських школах змінилося: ракети руйнують будівлі, де навчалися діти; мільйони учениць ...