Розпочинаємо вивчення теми «Атмосфера». Ми поглибимо знання про складники атмосфери, вивчимо її будову, проаналізуємо ресурсні властивості повітря.
Завдання 1
Найбільша щільність повітря у
Найбільша щільність повітря у
Завдання 2
0.0/1.0 балів (без оцінки)У травні туристи планують сходження на Говерлу (2 061 м) – найвищу вершину Українських Карпат. Що потрібно взяти із собою, щоби без шкоди для здоров’я адаптуватися до змін навколишнього середовища під час підйому?
У травні туристи планують сходження на Говерлу (2 061 м) – найвищу вершину Українських Карпат. Що потрібно взяти із собою, щоби без шкоди для здоров’я адаптуватися до змін навколишнього середовища під час підйому?
Завдання 3
0.0/1.0 балів (без оцінки)Визначте послідовність пунктів, що відображатиме зменшення температури (від найвищої до найнижчої).
Визначте послідовність пунктів, що відображатиме зменшення температури (від найвищої до найнижчої).
Завдання 4
0.0/1.0 балів (без оцінки)Якою буде температура повітря біля підніжжя гори, якщо на вершині вона становить –6 °С, а висота гори 3 000 м?
Якою буде температура повітря біля підніжжя гори, якщо на вершині вона становить –6 °С, а висота гори 3 000 м?
Завдання 5
можливі 4 бали (без оцінки)Якою літерою на рисунку позначено кожен шар атмосфери?
1. Екзосфера
2. Мезосфера
3. Стратосфера
4. Тропосфера
Якою літерою на рисунку позначено кожен шар атмосфери?
1. Екзосфера
2. Мезосфера
3. Стратосфера
4. Тропосфера
Географія (6 клас) тема «Рухи води у Світовому океані»
Отож, пропонуємо вам заняття на тему «Рухи води у Світовому океані» (параграфи 43,44 підручника).
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідні параграфи підручника.
2. Перегляньте відеофрагменти про утворення океанічних течій та припливів і відпливів.
https://www.youtube.com/watch?v=fG3aSH4xplw – Як діють океанічні течії
https://www.youtube.com/watch?v=p3je1B-WfqQ – Куди дівається вода під час відпливів
Рухи води у Світовому океані
Причина утворення
Тема «Життя в морях та океанах. Океан та людина»
Виконайте завдання:
Групи
організмів
|
Область
поширення
|
Приклади
|
Планктон
|
Населяють поверхню та товщу води і яких
переносять хвилі і течії.
|
Дрібні водорості,
черв’яки, рачки, креветки, медузи.
|
Нектон
|
||
Бентос
|
водні
- у
морській воді є багато розчинених речовин
- опріснення
води
|
біологічні
- планктон
- риба, молюски, краби, креветки,
водорості
-морські звірі (кити, тюлені)
|
мінеральні
- корисні копалини
|
енергетичні
- енергія припливів
- енергія течій
- енергія хвиль
- енергія прибою
|
6. Виконайте вправу
Географія, 6 клас, тема «Води суходолу. Річки. Озера»
Виконайте завдання: (з 6.04 по 13.04)
1. Опрацюйте параграф 47, 48, 49 підручника (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі).
2. Перегляньте відеофрагменти: Води суходолу
3. Проаналізуйте рис. 210 у підручнику (с. 183).
4. Намалюйте у зошиті схему "Річка та її частини" (схема додається).
Запишіть визначення понять: «річка», «витік», «гирло», «притоки», «річкова система», «річковий басейн», «вододіл».
5. Роздивіться схему річкової долини (схема додається).
Запам"ятайте визначення понять: «річкова долина», «русло (річище)», «заплава», «тераси».
6. Прочитайте розділ параграфа «Чим живляться річки». Виконайте схему (схема додається).Живлення річок
дощове
(назви
річок)
|
снігове
(назви
річок)
|
льодовикове
(назви
річок)
|
підземне
(назви
річок)
|
змішане
(назви
річок)
|
Фаза
водного режиму
|
Характеристика
|
Повінь
|
|
Межень
|
|
Паводок
|
|
Льодостав
|
8. Запишіть у зошит визначення поняття «озеро».
Типи
озерних улоговин
|
Утворення
|
Приклади
озер
|
Тектонічні
|
Утворилися в результаті рухів земної
кори
|
Вікторія, Байкал, Мертве море
|
Вулканічні
|
озера Камчатки, Італії, Ісландії
|
|
Льодовикові
|
Ладозьке, Велике Ведмеже
|
|
Заплавні
|
Ялпуг
|
|
Карстові
|
у порожнинах після розчинення гірських
порід водою
|
Шацькі
|
Загатні
|
внаслідок перекриття річки завалом чи
потоками лави
|
Синевир, Тана
|
Реліктові
|
залишки давнього моря чи океану
|
Каспійське море, Аральське море
|
10. Користуючись текстом підручника, доповніть речення.
Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.
1. Для початку повторимо «Озера та їх типи».Перевірте, на скільки ви зрозуміли дану тему.
2. Опрацюйте параграф 50, 513.
Перегляньте відео:
Заповніть таблицю
Типи боліт
|
Розташування
|
Живлення
|
Органічний світ
|
https://www.youtube.com/watch?v=d2I-kjdUF6Q&feature=share&fbclid=IwAR3p9...Найбільше болото
https://www.youtube.com/watch?v=MVXAdTZykIw&list=RDCMUCTrxl4u_Im4JdWumcn... болото Пантанал
https://www.youtube.com/watch?v=sPY0_Ng8ngc Васюганські болота
https://www.youtube.com/watch?v=oA-uRWBoN7k
5. Яке значення мають болота? Для чого їх охороняти? (дайте відповідь кількома реченнями)
6. Штучні водойми.
Випишіть у зошити і запам’ятайте визначення понять «водосховище», «ставок», «канали»
7. Розкрийте значення водосховищ, каналів, ставків. Запишіть у вигляді таблиці (таблиця додається).
Значення каналів
|
Значення водосховищ
|
Значення ставків
|
8. На закріплення пограйте в гру «Перший мільйон»
https://learningapps.org/4718484
Тема заняття «Льодовики та багаторічна мерзлота»
Тема «Складові
біосфери, особливості їх поширення на земній кулі»
Виконайте завдання:
Складові біосфери
Рослини
|
Тварини
|
Гриби
|
Бактерії та
Віруси
|
Теорії походження життя на Землі
Теорія
|
Суть
теорії
|
Божественна
|
|
Космічна
|
|
Еволюційна
|
А фотографии д/з скидывать?
ОтветитьУдалитьНет, не нужно.
Удалить