Дата народження: 19 квітня 1979 р.; Освіта: вища; ВНЗ: Дніпропетровький національний університет О.Гончара (2002 р.); Спеціальність за дипломом: географ-викладач; Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Дистанційне навчання 10 клас

Розпочинаємо знайомство з Азією.

 Тема уроку – Географічне положення та політична карта Азії.

1. Перегляньте відео урок https://youtu.be/LqPP_KmS5po
2.






«Місце Австралії у світі та регіоні» та «Особливості сучасного господарства Австралії»
Виконайте наступні завдання:
1. Опрацюйте відповідні параграфи підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання.
А. Пригадайте, що Вам відомо про історію відкриття та дослідження Австралії? (Дослідження В. Янсзона, А. Тасмана, Дж. Кука).
Б. Що таке Співдружність націй та які країни входять до її складу?
В. Пригадайте розташування географічних об’єктів Австралії: Великий Вододільний хребет (г. Косцюшко), Західноавстралійське плоскогір’я, Центральна низовина, Велика Австралійська затока, затока Карпентарія, п-ів Арнем-Ленд, п-ів Карпентарія, Бассова протока, Торресова протока, о. Тасманія, р. Муррей, р. Дарлінґ, оз. Ейр.
3. Опрацюйте параграф 29 підручника.
4. Перегляньте відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=fd8elxs0xh0 – Географічне положення Австралії
https://www.youtube.com/watch?v=9IV7w7BF9BE&t=11s – Органічний світ. Природні зони Австралії.
5. Використовуючи матеріал підручника, карти атласу, ОІС, дайте письмові відповіді на питання (4-5 речень).
А. Які ознаки ЕГП Австралії сприяють її економічному розвитку?
Б. Назвіть основні складові природно-ресурсного потенціалу Австралії.
В. Які причини зумовили нерівномірне розміщення населення Австралії?
Г. Охарактеризуйте розміщення української діаспори на материку.
Тема уроку: «Особливості сучасного господарства Австралії»
1. Подумайте над проблемним запитанням: Спробуйте пояснити аграрно-сировинну спеціалізацію Австралії, яку за рівнем економічного розвитку відносять до розвинених.
2. Опрацюйте параграф 30  підручника.
3. Запишіть у зошит основні чинники, що сприяли прискореному розвитку економіки Австралії:
1) наявність значних земельних і мінеральних ресурсів;
2) державна політика,спрямована на приплив іноземного капіталу та кваліфікованих мігрантів;
3) розташування країни поза межами військових конфліктів.
4. Дайте письмові відповіді на питання на с. 158,163 підручника.
5. Проведіть дослідження на вибір стр.163(на оцінку)

Географія, 10 клас, тема "Мікронезія, Меланезія, Полінезія" 
Доброго дня, шановні батьки, вчителі та десятикласники! Оскільки карантин, то ми працюємо дистанційно. Протягом карантину усі матеріали до уроків ми розміщуватимемо на нашому сайті.
Отож, пропонуємо вам заняття з теми «Мікронезія, Меланезія, Полінезія» (параграф 25 підручника, автори Т.Г. Гільберг, І.Г. Савчук, В.В. Совенко). 

Тема уроку: «Мікронезія, Меланезія, Полінезія»

Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграф 25 підручника 

2. Додатково опрацюйте опорно-ілюстративні схеми (додаються).

3. Перегляньте відеофрагмент: 

https://www.youtube.com/watch?v=UYcygz2MhN0 – АВСТРАЛІЯ І ОКЕАНІЯ. Знайомимось з материком. Цікаві факти.
4. Використовуючи карти атласу(електроного), текст підручника, інтернет-ресурси та ОІС, розподіліть найбільші острови Океанії за субрегіонами: архіпелаг Бісмарка, Маріанські о-ви, Самоа, Нова Гвінея, Гавайські, Нові Гібриди, Каролінські, Туамоту, Тонґа, Гілберта, Фіджі, Маршаллові, Нова Каледонія, Нова Зеландія, Соломонові о-ви. Укладіть таблицю.
Субрегіони Океанії
Мікронезія
(із грец. «малі острови»)
Меланезія
(із грец. «чорні острови»)
Полінезія
(із грец. « багато островів»)







5. Використовуючи інтернет ресурси  оцініть природно-ресурсний потенціал країн Океанії. Якими корисними копалинами володіють:
а) Нова Гвінея – 
б) Нова Каледонія – 
в) Нова Зеландія – 
г) Науру – 
6. Дайте письмові відповіді на питання (3-5 речень).
а) Поясніть, чому в Океанії збереглися залежні території та володіння.
б) Розгляньте в інтернет-ресурсах зображення державних прапорів Австралії, Нової Зеландії та інших держав Океанії. Що у них спільного? Які особливості цього регіону вони відображають?

7.Виконайте вправу




Тема: «Америка: загальна характеристика регіону».

Прочитайте §32 підручник  та перегляньте презентацію "Америка: загальна характеристика регіону" за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-amerika-zagalna-harakteristika-regionu-101430.html

За допомогою  інтерактивної гри Seterra вивчіть положення на географічній карті  країн Америки та їх столиць: за посиланням: https://online.seterra.com/uk/l/nam

Завдання1. Дайте  усні відповіді на запитання:
1.     Які субрегіони виділяють у Америці?
2.     Які країни Америки мають більш сприятливе економіко-географічне положення, а які – менш сприятливе і чому?
3.     Яка роль Панамського каналу у розвитку американських країн? (дивися сюжет про канал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=YFAaPh2RuYY )
4.     Які інтеграційні регіональні угрупування  відіграють в Америці вагому роль?
Завдання 2. Дайте письмові відповіді.
1.       За довідковою таблицею підручника та інтернет ресурсами  складіть   Топ-10 країн  Америки за розмірами території,  за кількістю населення, за ВВП на д.н. та за ІРЛ.
2.     Визначте, які форми правління переважають  в американських країнах та форми територіального устрою. Наведіть приклади.

Практична робота №5 «Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їхнього економічного розвитку»
Завдання1. Пригадайте, які типи та підтипи країн виділяють за рівнем економічного розвитку.
Завдання 2. За  довідковою таблицею підручника та інтернет ресурсами наведіть приклади країн за їх рівнем економічного розвитку відповідно до існуючої типології та заповніть таблицю:
Тип країн

Підтип країн
Приклади країн
1.     Високорозвинуті
країни (2)

Країни «великої сімки», G-7 ( 2)

2.     Країни, що розвиваються (32)
Нові індустріальні країни(3)


Нафтовидобувні країни (2)


Країни – «дрібні острови» (11)



Країни великого потенціалу (15)


3.     Країна з плановою економікою (1)








Тема заняття: «Природні умови і ресурси Америки. Населення регіону»

1. Опрацюйте параграф 33 підручника.
2. За картами атласу (онлайн) пригадайте елементи географічної номенклатури: 
а) рівнини: Лаврентійська височина, Центральні рівнини, Великі рівнини, Орінокська низовина, Ґвіанське плоскогір’я, Амазонська низовина, Бразильське плоскогір’я, Ла-Платська низовина, плато Патагонія;б) гори: Кордильєри, Аппалачі, Анди;в) річки: Міссісіпі (з Міссурі), Св. Лаврентія, Ріо-Ґранде, Маккензі, Юкон, Колорадо, Колумбія, Амазонка, Оріноко, Парана.г) озера: Великі озера (Верхнє, Гурон, Мічиґан, Ері, Онтаріо), Велике Ведмеже, Велике Солоне, Тітікака, Маракайбо.

3. Додатково опрацюйте ОІС (додаються).4. Користуючись ОІС, запишіть у зошит назви нафтогазоносних та кам’яновугільних басейнів Америки.
5. Складіть у зошиті таблицю.

Міське населення Америки

Найбільші міські агломерації Америки
Магаполіси Америки
Назва
Країна, у якій розташована
Назва
Найбільші міста, які формують
Країна, у якій розташований
Нью-Йорк

Бос-Ваш


Мехіко

Чипітс


Лос-Анджелес

Сан-Сан


Буенос-Айрес

Ріо-Сан


Ріо-де-Жанейро




1) Найбільші міські агломерації Америки
а) Назва
Нью-Йорк
Мехіко
Лос-Анджелес
Буенос-Айрес
Ріо-де-Жанейро
б) Країна, у якій розташована
2) Магаполіси Америки
а) Назва
Бос-Ваш
Чипітс
Сан-Сан
Ріо-Сан
б) Найбільші міста, які формують
в) Країна, у якій розташований


6.Перегляньте відео урок "США Дніпро TV"




Тема заняття: «Особливості економіки країн Америки»


 Виконайте наступні завдання:



1. Опрацюйте параграфи  28, 29 підручника 

2. Додатково опрацюйте ОІС (додаються).
3. Запишіть у зошит особливості економіки країн Америки (див. ОІС, с. 52).
4. Користуючись інтернет ресурсами та текстом параграфа дослідіть розміщення провідних секторів обробної промисловості Америки. Результати занесіть до таблиці.


Промислові сектори
Електро-енергетика
Машино-будування
Чорна металургія
Кольорова металургія
Хімічне виробництво
Країни







5. Дайте усні відповіді на запитання у кінці параграфів 

6. Повторіть тему «Загальна характеристика Америки», підготуйтесь до тестування із обраної теми.
7. Виконайте вправи:








               
                  Тема заняття: «Сполучені Штати Америки»

Виконайте завдання:


1. Опрацюйте параграф 30 підручника 


3. Додатково опрацюйте ОІС (додаються).
4. Користуючись ОІС, запишіть у зошит особливості сучасного постіндустріального розвитку США.
5. Заповніть у зошиті таблицю.
Вторинний сектор економіки США
Провідні виробництва
Райони / центри розміщення
Стисла характеристика












Географія 10 клас, тема заняття: «Країни Америки. Канада. Бразилія»



1. Ознайомтесь з матеріалом підручника § 37-38
2. Усно попрацюйте над запитаннями і завданнями в кінці параграфів
3. Перегляньте відео та презентації до уроку
- Канада

- Цікаве про Бразилію


4. Виконайте інтерактивні вправи
- Канада
- Провінції і території Канада
- Держави Південної Америки



Комментариев нет:

Отправить комментарий

З початком повномасштабного вторгнення життя в українських школах змінилося: ракети руйнують будівлі, де навчалися діти; мільйони учениць ...