Дата народження: 19 квітня 1979 р.; Освіта: вища; ВНЗ: Дніпропетровький національний університет О.Гончара (2002 р.); Спеціальність за дипломом: географ-викладач; Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Дистанційне навчання 7 клас

               

Тема заняття  "Південна Америка. Відкриття.ЕГП.

1.Перегляньте відео 


 
Тема заняття "Води суходолу Південної Америки"


1.Перегляньте відео 








Тема заняття  "Природні зони материка "Північна Америка"


1. Перегляньте відео урок.

2.Виконайте наступні завдання:
  
Виконайте вправи

3. Опрацюйте параграф  39-40 підручника (автори В.М. Бойко, С.В. Міхелі).

4. Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа 39-40 (стор.173,176)
Успіхів вам, семикласники! Надіємось, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи! 


Тема заняття "Води суходолу Північної Америки"


Виконайте наступні завдання:

1. Перечитайте відповідні параграфи  підручника №38

2. Перегляньте відеофрагменти 


3. Переглянути опорну схему.

Гідрологічні об’єкти Північної Америки

Категорії географічних об’єктівНазви географічних об’єктів
Внутрішні водиРічкиМіссісіпі:
•    Міссурі;
•    Огайо;
Маккензі, Юкон, Колумбія, Колорадо
ВодоспадНіагарський
Озера•    Великі (Верхнє, Мічіган, Гурон, Ері, Онтаріо),
•    Велике Солоне,
•    Великі Канадські (Вінніпег, Атабаска, Велике Невільниче, Велике Ведмеже)


4.Виконати вправи

5.Запитання та завдання для усного контролю знань:
1.    Поясніть, які частини материка й чому найбільш багаті на внутрішні водойми.
2.    До басейнів яких океанів належать ріки Північної Америки? Де проходять їх головні вододіли?
3.    Назвіть найбільші річки та озера Північної Америки та покажіть їх на карті.
4.    Схарактеризуйте одну з річок материка.
5.    Поясніть особливості поширення сучасного зледеніння у Північній Америці та на прилеглих до неї островах.
6.    *Порівняйте режим та живлення Міссісіпі та Маккензі. Поясніть причини їх подібності та відмінності.
7.    *Які водойми Північної Америки можна вважати рекордсменами та за якими ознаками? З якими водоймами на інших материках їх можна поставити в один ряд?


Тема заняття " Клімат Північної Америки"

Виконайте наступні завдання:

1. Усно дайте відповіді на запитання

-  Чим зумовлена різноманітність форм рельєфу на материку?
- Як давнє зледеніння вплинуло на рельєф материка?
- Поясність, чому Кордильєри і Аппалачі мають різну висоту.
- Як правило, щоб перетнути материк з заходу на схід в Північній Америці найчастіше користуються повітряним транспортом? Як  ви думаєте, чому?

2. Мандрівкиа на повітряній кулі «Мандруй – повторюй – не заблукай!»

Вибрали собі повітряну кулю, завантажилися, полетіли!!! (використовуйте фізичну інтернет карту П.Америки).

Пропоную почати свою мандрівку з крайньої південної точки Північної Америки мису_______________________,перелетіти найбільшу затоку________________________ на півдні материка, помилуватися краєвидами півострова ________________, назва якого в перекладі означає «квітучий», перелетіти до старих зруйнованих гір ____________________ на сході материка. Далі було б добре поспостерігати за цікавими погодними явищами над островом ______________________, який має таку ж назву, як і порода собак, пролетіти над півостровом ___________________________  на північному сході, найбільшою затокою ______________________   на півночі. Потім нас може вітром нести    над _______________________ височиною, що зазнала впливу давнього зледеніння, а далі було б цікаво досягти найбільшої гірської системи світу ______________________ , підлетіти впритул до найвищої вершини гори_________________, що розташована на  півострові____________________.
Наша мандрівка закінчується. Якщо ви всі назви визначили правильно – повернетесь до теплого _____________________ моря на південному сході, а хто наробив помилок, залишається на півночі!
Слова для довідок: Лабрадор, Флорида, Каліфорнія, Юкатан, Мексиканська, Гудзонова, Карибське, Аляска, Лаврентійська, Аппалачі, Кордильєри, Мар’ято, Мерчисон, Мак-Кінлі, Кордильєри 

3. Переглянути відео до уроку http://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-36/
4.«Впізнай картинку»
Встановіть відповідність

               


                                       А.Субарктичний
                                    
                                       Б.Арктичний


                                     В. Помірний

                                      Г. Тропічний












          Тема " Населення Північної Америки. Держави."

Виконайте наступні завдання:

1.Перевірте себе виконавши наступні вправи
Населення Північної Америки. Політична карта

3. Опрацюйте параграф  41-42  підручника (автори В.М. Бойко, С.В. Міхелі).
4. Запам͑'ятайте головне
У Північній Америці та прилеглих до неї островах. 23 незалежні держави, 14 з яких є острівними та 9 мають вихід до вод світового океану. Крім того на континенті розташовані 18 залежних територій, що належать 5 державам.Однак більш участину території займають три великі держави: Канада, США і Мексика. З острівних держав найбільшою є Куба, розташована на однойменному острові та дрібних островах у Карибському морі.
1) ІндіанціПівнічної Америки є представниками раси:
монголоїдної;
2) Найбільша за площею держава на материку Північна Америка:
Канада.
3) Державною мовою Мексики визнана:
 іспанська;
4) Найбільшим містом на материку вважається:
Мехіко
5) Більша частина населення Північної Америки проживає:
у містах;
    6) Найбільша острівна держав … Куба

5. Цікавинка!!! А Ви знали????
Американские индейцы - уничтоженная цивилизация


Тема "Євразія"

Виконайте наступні завдання:

1. Перегляньте відео.

2. Євразія
3. Загальні відомості про материк Євразія
Завдання:
Прочитайте текст, виберіть із запропонованих потрібні слова і вставте їх в текст.
https://learningapps.org/4734428
4. "Мандруємо картою світу"
Завдання:
Поєднайте географічні об'єкти та їх назви. 

на електронну пошту вислати скріншот кінцевого результату з оцінкою)
https://learningapps.org/watch?v=ppocukmb219
6.  Берегова лінія Євразії
Завдання
Знайди на карті півострови Євразії
https://learningapps.org/watch?v=pdn5oihbn01
7.  Основні форми рельєфу материка Євразія
Завдання:

Відгадайте географічні об'єкти на карті.
Гори, нагір'я - червоний колір позначень,
рівнини - зелений,
вулкани - чорний
пустелі - жовтий.
https://learningapps.org/4845651




Тема: «Рельєф та корисні копалини Євразії»

1. Дайте усно відповіді на питання «Так» чи «Ні». Якщо «Ні» , то дайте правильну відповідь.
1. Умовна межа між Європою та Азією проходить східним підніжжіям Карпатських гір?
2. Крайня західна точка Євразії – мис Рока.
3. Євразія розташована у трьох півкулях: Північній, Західній та Східній.
4. Материк Євразія складається з двох частин світу – Європи та Азії.
5. Жовте і Східнокитайське моря поблизу східного узбережжя Євразії належать до окраїнних морів Індійського океану.
6. Аравійський півострів є найбільшим за площею на планеті.
7. Острів Суматра відокремлюється  від півострова Малакка Гібралтарською протокою.
8. Європейський півострів, що має форму чобітка, називається Апеннінським.
9. Найбільшою затокою земної кулі є Перська.
10. Найбільші півострови на півдні материка – Таймир, Чукотський
11. Євразія омивається водами всіх океанів планети.

2. Опрацюйте п.2,3,4 параграфа 41.
3. Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mjYUhardcGI

4. Заповніть таблицю за зразком
Корисні копалини Євразії
Групи корисних копалин
Найбільш поширені види корисних копалин
Зв’язок із геологічною будовою
Райони поширення
Паливні
Кам’яне вугілля, нафта, природний газ, торф, горючі сланці
Осадовий чохол прогинів платформ, крайові прогини, шельфові ділянки
Південь Сибіру, Східноєвропейська рівнина, Західносибірська рівнина, Аравійський півострів, Перська затока, шельф Північного, Каспійського, Південнокитайського морів.
Рудні




Нерудні






5. Дайте усно відповіді на питання (3-4 речення)
- Які зовнішні сили вплинули на формування рельєфу Євразії? Наведіть конкретні приклади результатів зовнішніх  рельєфоутворюючих процесів.
- Поясніть взаємозв’язок між тектонічними структурами та формами рельєфу. Наведіть конкретні приклади.
- Чим обумовлена різноманітність корисних копалин Євразії?
6. Виконайте вправу https://learningapps.org/display?v=pvtipufo518





Тема «Кліматичні пояси і типи клімату Євразії.  Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм».

Уявіть ситуацію, що вам видалась нагода подорожувати до частини Євразії, яка описана у відео за посиланням.
Випишіть у зошит дані, на які ви найперше звернете увагу.
1. Перегляньте відеоуроки з теми «Клімат Євразії».
https://www.youtube.com/watch?v=r_qNqTP_W94
https://www.youtube.com/watch?v=UnsiBeuWh1E
2. Опрацюйте параграф 45
3. Розгляньте карту «Кліматичні пояси світу». Визначте у яких поясах розташована Євразія?
4. Використовуючи «Кліматичну карту Євразії» і текст підручника заповніть таблицю.
Назва кліматичного поясу
Кліматичні особливості
Температура
Типи повітряних мас, вітри
Річна кількість опадів, мм
Режим випадання опадів
січень
липень
липень
січень









5. Використовуючи «Кліматичну карту Євразії», кліматичні діаграми і текст підручника заповніть таблицю.
Назва кліматичної області помірного поясу
№ діаграми
Географічне положення                    
Кліматичні особливості
Температура
Річна кількість опадів, мм
Режим випадання опадів
липень
січень


























6. Визначте причини, що обумовили наявність кліматичних областей в межах помірного клімату. (Напишіть їх)

7. За фотоматеріалами визначте кліматичну область помірного поясу, у якій розташовані дані території.







8. Зробіть висновок про те, чим відрізняються кліматичні області в межах помірного кліматичного поясу Євразії.

9. * (на вибір) Спрогнозувати, як зміниться клімат, якщо Гімалаї будуть на місці Великої Китайської рівнини.

Відеоуроки з теми "Євразія"





Комментариев нет:

Отправить комментарий

З початком повномасштабного вторгнення життя в українських школах змінилося: ракети руйнують будівлі, де навчалися діти; мільйони учениць ...